Maximalizáld nyereségedet
Az IQ teszt hirdetése:
- Az IQ teszt hirdetése lehetővé teszi, hogy rövid időn belül több pénzt keress.
- A célod az legyen, hogy minél több látogató a hirdetés helyén rákattintson a hirdetett üzenetre és használja ki az IQ Teszt projektjének szolgáltatását (fizessen).
- Elkészítettük neked azokat a napi és teljes körű statisztikákat, melyek segítségével összehasonlíthatod a hirdetésed fejlődését és növelhesd nyereségedet.
- A lapjaid
látogatóinak érdemes
megemlíteni az IQ Teszt előnyeit:
- a projektet a Csehországi Mensa elnöke alkotta,
- a projekten belül nyilván vannak tartva az egyes EU országok statisztikái, úgyhogy a látogató, aki saját magát teszteli, ezzel statisztikailag is támogathatja saját országát, és összehasonlíthatja saját intelligenciáját az országos átlagokkal,
- pontosabb eredmények elérésének érdekében különböző szintű intelligencia tesztek állnak rendelkezésre (született, numerikus, térbeli, intelligencia, stb.).
- Ha nem lenne sikeres az IQ Teszt hirdetése, javasolnám a dealer rendszer hirdetését.
- Nyugodtan hirdetheted az IQ Tesztet és a dealer rendszert is egyszerre, de úgy kell szétválasztani az IQ Teszt projekt, illetve a dealer rendszer hirdetését, hogy ne korlátozzák egymást. Legegyszerűbb figyelembe venni, hogy kinek szól az adott hirdetés és olyan utalással tájékoztatni, mely hozzá vezet eszerint is és szövegesen is (pld. utalás a 'webmasterekre ').
A dealer rendszer hirdetése:
- A hirdetés egyedülálló lehetőség azért, mert ha Te be is fejezed, a kereseted folyamatos és a továbbiakban is pénzbeli juttatásokat nyújt hosszabb időn át.
- A célod az legyen, hogy a legtöbb dealered valóban az IQ Tesztet hirdesse, a dealer rendszer hirdetéséből semmi hasznod nincs (ez mindenekelőtt úgy érhető el, hogy csatlakoztatsz a reklámutalásodhoz egy jól elkészített információs szöveget)
- Mindenkinek, aki a dealer rendszert kívánja támogatni, őszintén ajánlom, hogy saját maga is próbálja ki az IQ Tesztet, hogy könnyebben megállapíthassa melyik hirdetés a leghatékonyabb, így a hozzá kapcsolódó dealereknek is tanácsot tudna adni, hogyan kell az IQ tesztet hirdetni.
- Azon látogatók részére, akik a honlapjaidon az IQ Teszt hirdetése iránt érdeklődnek, készíts egy javaslati listát, mely legyen minél rövidebb, de könnyen érthető, s mely segít a hirdetésben (ne becsüld le azokat az alapinformációkat, melyek számodra teljesen nyilvánvalónak tűnnek).
- Egy indok megmarad, miért nem előnyösebb a dealer rendszer ajánlása, mint az IQ Teszté: az, ha más képességében kell bizakodnunk.
- Nyugodtan hirdetheted az IQ Tesztet és a dealer rendszert is egyszerre, de úgy kell szétválasztani az IQ Teszt projekt, illetve a dealer rendszer hirdetését, hogy ne korlátozzák egymást. Legegyszerűbb figyelembe venni, hogy kinek szól az adott hirdetés és olyan utalással tájékoztatni, mely hozzá vezet eszerint is és szövegesen is (pld. utalás a 'Webmasterekre ').
Hol hirdetheted a dealer rendszert, vagy az IQ Teszt projektjét:
- Egyik a leggyakrabban választott megoldás a hirdetés elhelyezésére a dealer honlapjai, de ha nem rendelkezel honlapokkal, ez nem jelenti azt, hogy rajtunk keresztül nem tudsz pénzt keresni (egy egész sor ember alkot aktívan weblapokat a hirdetés támogatásának bővítésére).
- Nagyon közkedvelt hirdetési módszer az információk terjesztése e-mailen keresztül - behozhatod barátaidat a dealer rendszerbe vagy az IQ Teszt projektjébe, ha küldesz nekik egy hirdetési utalást e-mailen keresztül. Nagyon hatásosak az email aláírások; ezek a Te e-mailed fejlécében találhatók, általában 5- 10 sor kapcsolati információt tartalmaznak, s automatikusan vannak csatolva az általad elküldött hírlevél végére (néha a tetejére).
- Ha kreatív hajlamaid vannak, fórumokat is fel tudsz használni, chateket és kifüggesztéseket, melyeken részt vehetsz.
- Az emberek felkutatására használhatsz IRC-t, ICQ-t, és MSM-et, beszélhetsz velük az IQ projektről és a dealer rendszerről is.
- Ha jelentősebben akarsz hozzájárulni a hirdetéshez és tehetséges szövegíró vagy, akkor az IQ Teszt projektről vagy a dealer rendszerről írjál egy PR cikket, egy egész sor internet folyóirat és információs portál fogadott már el ilyen cikket). A legjobb egy ilyen cikket objektíven megírni, más szubjektumokkal összehasonlítva.
- Néha az offline világa reklámra jobb környezet, mint az online tájékoztasd az IQ Teszt projektjéről vagy a dealer rendszerről családodat, barátaidat és azokat az embereket, akik rendszeresen szörföznek.
A hirdetési utalás külseje:
Nem mindenhol lehet megváltoztatni a hirdetési utalás külsejét, de ha erre van lehetőséged, engedd meg, hogy ajánljam neked a szöveges utálás előnyben részesítését a bannerek előtt. A szöveges utalás legjobb elhelyezése a hirdetés helyére, vagy egy érdekes PR cikkben, vagy rövid kiegészítő szöveggel leválasztva a többi szövegtől (például – a hirdetéshez felhasznált szöveg a következő: 'Érdekli Önt milyen magas az IQ-ja? Mérje meg IQ-ját egy magas minőségű teszt segítségével! Indítsa az IQ TESZT-et >>').
A Te webednek jobb lenne, ha a legalkalmasabb hirdetési utalást alkotnál. Ha nem kívánsz hirdetési utalást alkotni, választhatod valamelyik előkészítettet.
Hogyan optimalizáld a kampányokat:
- Mindig a legjobb egy gyakran látogatott oldalra elhelyezni az utalást a webeden, vagy olyan oldalra, melyen a legtöbb látogató hosszabb időt tölt el. Egyes lapok látogatottsága és az ott eltöltött látogatási idő vagy becsülhető, vagy megállapítható a Google Analytics analitikus eszköz segítségével.
- Alkalmazható a dealer URL elhelyezése szöveges utalás formájában, olyan szövegben, amely a látogatóid számára érdekes, és melyet elolvasnak.
- A szöveges utasítást lehetőleg Te írd meg saját magad, hogy megfeleljen a honlapod autentikumának.
- Válaszd külön az IQ Teszt projektjének hirdetését és a dealer rendszert úgy, hogy egymást ne korlátozzák! Legegyszerűbb figyelembe venni, hogy kinek szól az adott hirdetés és olyan utalással tájékoztatni, mely hozzá vezet eszerint is és szövegesen is (pld utalás a 'Webmasterekre').
- A konverz arány és ezzel az egész nyereséged nagymértékben attól függ, menyire informatív az utalás, hogy milyen szöveg található az utalásnál (például az utalást bővítheted a tapasztalataiddal).
- A szöveges reklámot vagy PR cikkben kellene elhelyezni, és színében megkülönböztetni a többi szövegtől.
- Nyugodtan hirdetheted az IQ Tesztet és a dealer rendszert is egyszerre, de úgy kell szétválasztani az IQ Teszt projekt, illetve a dealer rendszer hirdetését, hogy ne korlátozzák egymást. Legegyszerűbb figyelembe venni, hogy kinek szól az adott hirdetés és olyan utalással tájékoztatni, mely hozzá vezet eszerint is és szövegesen is (pld. utalás a 'Webmasterekre').
- Nagyon fontos az is, hogy a honlapjaidat ne tömd agyon reklámmal, mert ezzel nem többet, ellenkezőleg, sokkal kevesebbet keresel.